Summa sidvisningar

måndag 29 augusti 2011

Where the sun don't shine

Den här är till er, CSN! Hoppas ert morgon kaffe smakar skit.

Har haft en skit natt, ammat varannan timme sedan kl 21 igår. Skoj. Och för en liten stund sedan somnade lillgrisen, men eftersom att jag har fyra miljoner saker att göra så kan jag bara glömma att få sova jag med. (Dessutom slår det ALDRIG fel att han vaknar när jag lägger mig)
Hur kan en bebis efter 4 månader fortfarande inte ha någon form av rutiner? Och hur kan en bebis INTE sova dagtid mer än några korta 10-20 minuters vilor. Jag förstår inte.
Han varken äter eller sover bra. Sömnen blir bara sämre och sämre... Känns lagom lovande inför skolstart.
De är som natt och dag Adrian och William. Adrian sov jätte bra, åt bra, var glad och nöjd mest hela tiden, och var inga problem att göra saker med.
William äter inget vidare, vägrar ta flaska, är aldrig nöjd, hatar att åka både bil och vagn så vi är instängda hemma. Men Adrian kunde vi dammsuga runt hans säng när han sov utan att han blev störd eller vaknade, med William kan jag inte ens dra upp täcket utan att han vaknar.
Det känns som att han är enormt otrygg, och det gör verkligen ont i mamma-hjärtat. Har jag verkligen misslyckats så totalt med W?? =(
Sämsta mamma i världen. Japp.

Har ont i magen. Grubblar och tänker. Orkar inte mer. Uppför uppför uppför, och så rakt in i en jävla gran då och då.

Imorgon skall jag i alla fall få träffa en alldeles alldeles underbar person som jag saknat MASSOR! Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar