Summa sidvisningar

måndag 24 oktober 2011

Kan jag få slå någon snart?

Idag är jag på så himla dåligt humör. Jag är så ARG!!
Arg över smått och stort. Folk som dör, orättvisor....

Sitter och författar ett brev till kommunen. Jag har tröttnat!
Vi har en ny fin idrottshall i Hindås, men vår gymnastikförening har knappt fått några tider alls! Och de tider vi har är alldeles för sena för att barnen/ungdomarna skall kunna träna. Vi har tappat deltagare.
Vilka det är som är i hallen? 2 innebandyföreningar. Den ena härifrån Hindås, och de får mer än gärna vara där. De är jätte trevliga och bra att ha och göra med. Men den andra föreningen kan fasiken hålla sig på sin egna ort, i sin EGNA idrottshall!!! Vafaaaaaaaan skall de här och göra?! Otrevliga är de och stökar ner gör de....
Och hur i hela helvete tänker kommunen när de släpper in en förening från en annan ort, när tiderna inte ens räcker till föreningarna från Hindås?!?!?!!
Dessutom är det en bollhall, så vi har ingen inredning, vilket vi behöver. Inte varje träning, men vi behöver det. Skall man behöva anmäla dem för diskriminering för att det skall hända något eller vad är det frågan om?

Jag är så satans förbannad!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar