Summa sidvisningar

måndag 28 november 2011

Zzzzzzzömn

Efter mycket om och men fick jag skrivit "klart" så mycket jag kunde på arbetet som skall in imorgon. Fast efter en hektiskt vecka, med alldeles för lite sömn, så känner jag mig inte speciellt stolt över vad jag presterar. Känns mer som att det suger, vilket i sig SUGER, för jag vill ju inte sabba för gruppen. =(
(Press? Nä vad är det..)
Kristoffer skall iväg och jobba, så sovmorgon blir det absolut inte tal om.

Vid 02 kunde jag äntligen krypa ner i sängen. Somnar naturligtvis inte på en bra stund. Blir väckt av en gråtande Adrian efter, ja just det, ca 40 minuter, och sen var det KÖRT! Läg en stund hos Adrian, allt bara snurrade i huvudet. Lunde INTE somna. La mig i min säng, kände hur kroppen ryckte till med jämna mellanrum. Visade sig att det var varje gång K snarkade till... Kroppen spänner sig varje snarkning.
Hjärtat galopperar, huvudet trycker, jag är dödstrött men KAN INTE SOVA! =(

Förutom att jag ser framför mig en vecka där jag inte kommer kunna sova/vila någonting för att jag inte har TID till det eftersom att kvällar och nätter kommer gå till att plugga inför tentan, så snurrar alla gympagrejer i huvudet. Avslutningen, overaller, gympadräkter, utbildningar, utbildningsplan,schema för våren, ledarbrist, skit-tider i hallen, hur skall det bli med caféet, hur skall det bli med tiderna, hur skal vi få kommunen att lyssna, hur skall vi få det att gå ihop, hur skall vi få in mer pengar.....
Gaaaah! Kan inte allt bara lösa sig UTAN att jag behöver göra något?

Jag.Orkar.Inte.Mer.
Jag är helt slut. Jag vet snart inte vart jag skall ta vägen.
Tack gode gud för kaffe, så att man (nästan) håller sig vaken.
Eller ja, vaken och vaken, ögonen är nästan öppna, men huvudet är verkligen inte inkopplat. Det är ganska läskigt när man inte känner igen sig själv, utan man missar och gör fel heeeeela tiden. Avsaknaden av minne skall vi inte prata om....

Nåja. Vad är väl en bal på slottet....
om 3 timmar var det tänkt att klockan skulle ringa, tror jag snoozar en liiiiten stund.



Fick denna "lista" av en vän som en utmaning. (Fast jag har tyvärr ingen att skicka vidare den till. Sorry!!)

* När ingen ser eller hör mig;
- Jag jag ibland sjunga. Men jag sjunger verkligen otroligt dåligt så jag skulle aldrig göra det för någon annan än barnen.
* Jag går aldrig hemifrån utan;
Telefon, nycklar, plånbok, snytpapper, någon form av lypsyl, huvudvärkstabletter.
* Min blogg heter som den gör för att;
- jag förmodligen är världens sämsta och sura, tråkiga, och bittra mamma/sambo.
Glada-Ida finns inte mer, bitter-Ida har ätit upp henne.... (Det är därför Bitter-Ida är så tjock.)
* Om jag vågade skulle jag;
- Säga ifrån till alla som jag anser gör fel. Inte skälla ut, men säga ifrån.
* Om tio år kommer jag;
Förhoppningsvis leva. Och gör jag det hoppas jag att jag och familjen bor i ett härligt hus, att vi är friska och lyckliga, att jag har ett gött jobb och väger 30 kg mindre.

1 kommentar: