Summa sidvisningar

torsdag 12 januari 2012

Pisse-Nisse

Har ni sett På Rymmen Med Pippi Långstrump? I filmen hamnar de på en bondgård, hos en sur bonde som har ca sjuhundratrettielva barn. Den yngste heter Nils, men kallas Pisse-Nisse....
Adrian satt och gap flabba när han hörde det, och gör det varje gång man säger Pisse-Nisse.
Tur att han är lättroad min älskade son! =)

Vill du mysa i biomörkret i vinter? MrDeal delar ut ett begränsat antal biobiljetter och det är först till kvarn som gäller! Skynda skynda!! Gratis är ju alltid gott... =)

Har sådan otrolig ångest över hur jag skall göra med skolan. Det känns som det bara är att lägga ner. Jag vill inte, men jag måste. Varför skall det alltid bli så för mig? Att allting skiter sig?

På söndag skall jag äta middag tillsammans med min älskling, UTAN barnen. DET ser jag verkligen fram emot!

Bjussar på en go bild, bara för att jag älskar dem!


1 kommentar:

  1. Så mysigt för er att få lite egentid utan barn! Det behöver du! och skolan.. ja.. du behöver kanske en andningspaus ett tag och ta ta i det igen senare med nya krafter när allt känns lite lättare!! Lycka till hoppas det ordnar sig med allt! kram Natalie

    SvaraRadera