Summa sidvisningar

torsdag 19 maj 2011

I'm like... F U !!

"Sova kan man göra när man är död"... Personen som myntade det korkade uttrycket var INTE en mamma i alla fall... Prova att amma varannan timme en hel natt och kom sedan tillbaka och var lika klämkäck.. 8( Man blir KOKKO av att inte få sova under en längre period.
Igår hade Williem sin mammaradar på och skulle absolut inte vara mer än 0 cm ifrån mig... Det tär på ryggen. Tyvärr är det inte alltid han vill ligga i sjalen heller. Han åt och åt och åt hela dagen. Men men. Får tänka på att man får muskler av det. Det jobbigaste är när jag inte får äta. Att varken äta eller sova ordentligt tar enormt på krafterna. Har varit alldeles vimmelkantig vissa dagar... Tur att det finns knäckebröd... =/

Och det är tur att Adrian är så snäll i alla fall. =)
Fast igår kväll skulle han ABSOLUT inte lägga sig... Och då var jag ensam med honom och William OCH Theia. Så jag var lite trött... William skulle äta hela tiden, Theia gnydde så vi satt här i soffan och försökte få Adrian att somna. Men icke. Försökte inne i vår säng, men icke. (Dessutom fick jag sjukt ont i ryggen av att sitta och amma i vår säng) Lyckades snubbla över Theia ungefär hundra gånger också... Kan säga att det inte tog lång tid innan jag somnade när jag väl fick lägga mig.

Vi blev sena till dagis i morse, igen, fast vi fick en rätt mysig morgon.
När vi skulle gå så höll de på att greja med hissen, så jag fick släpa babyskydd med William i och en Adrian i stövlar ner för vår idiotiska smala spiraltrappa... Skoj. Jag hoppas de är klara tills jag skall hämta Adrian, för då har jag hund med mig också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar