Summa sidvisningar

tisdag 31 maj 2011

Never again... I hope....

Aaaahh! Dessa studenter! blev alldeles tårögd när jag kom hem till goaste A på hennes student idag och såg lyckan i hennes ögon. Det är nog den bästa känslan i livet, förutom barn och kärlek. Helt klart! Hade gärna gjort om det. =)

I övrigt har dagen varit flängig. Och smärtsam....
Hade tid för cystoskopi i eftermiddags, och DET vill jag absolut INTE gör om. EVER. Det var obehagligt och gjorde ont. Trots bedövning. Hoppas verkligen jag inte behöver gör om det. Fy!
Och inte nog med att det gjorde ont varje gång läkaren vred runt kameran, så gjorde det ont efteråt. Och kommer göra ont i några dagar. Precis som om jag inte har haft nog med ont sedan i höstas... =/Ser inte fram emot att gå på toa.

Fick i alla fall en liiiten stunds mys med min störste älskling idag! Blir ju alldeles för lite av det annars. Bara imorgon kvar sedan har vi hela 5 dagar tillsammans hela familjen. Underbart!

Minste gossen ligger och sover gott här i soffan, jag vill gå och lägga mig men jag tror han vill äta snart, så det är bättre att lägga sig efter det i så fall... Fast han kommer väl säkert sova hur länge som helst nu bara för det, och sedan vara vaken halva natten. Spännande värre.

Hur som helst.
God Natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar