Summa sidvisningar

söndag 13 februari 2011

En helt vanlig skit-dag

Idag är en såndär dag när allt bara tycks bli skit. Jag som hade sett fram emot den!
Stress stress stress och sedan ett avbrutet kalas. Skoj....

Jag hade precis fått klä på mig och göra mig klar, när Adrian vänder Kristoffers ölburk (från igår, med slatten kvar) upp och ner i soffan. Tack...
Det var bara att ta av klädseln på soffan och skicka in ungen till sin far i duschen. Soffan får nog åka till skroten ännu tidigare nu. Inte så lätt att få bort ölpspill på ett armstöd i tyg och skumgummi. Verkligen upp piggande på en söndag.

Detta innebar dessutom att jag knappt hann göra klart/plocka ihop det vi skulle ha med oss, så det blev stress som vanligt. =/ Fick halvspringa till kyrkan.
Efter en himla fin ceremoni i kyrkan fick vi smarrig smörgåstårta. Sen ville Adrian leka... Förmodligen hade han någon liten skink-bit kvar, för han började hosta efter en stund. Och hosta, och hosta.. Och efter ett par vändor till med spring så hostade han igen. Och hostade... och hostade... och spydde....
Det var bara att packa ihop och gå hem, både jag och Adrian var ju fulla med spya. (Fulla och fulla, så mycket var det inte, men det är inte kul att sitta kvar och inte veta om man har spya någonstans på kläderna)
Skoj avslutning på det kalaset =( Jag som hade sett fram emot det så länge....

Så, en riktig skit dag so far, och förmodligen kommer jag råka ut för ännu mer skit innan dagen är slut. Sån är min lott i livet.

//Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar