Summa sidvisningar

fredag 4 februari 2011

Rekord

Jippi! Nu är det rekord i graviditetslängd för min del! Än så länge bara med några timmar, men ändå =D
Varje dag nu är en bonus som jag inte på något sätt tar/har tagit för givet. Känns i alla fall bra att få börja dagen med bebisen kvar I magen. Man skall vara glad för det lilla. =)

Och hur skall man fira detta då? Jo genom att gräva ner sig i FAR, KappAhls årsredovisning och gå på lektion med en himla skön dam. (Märta, I Love you!)
Längtar tills jag får hämta min lille prins i eftermiddag, saknar honom redan!

Känns förresten bra att ha ingen mindre än New Yorks borgmästare på min sida. Jag säger ju att jag har de rätta åsikterna.. ;-)
Nyfiken? Läs här!

Får ju säga att jag blev lite besviken när jag råkade titta ut genom fönstret imorse... Nysnö var inte vad jag hade hoppats på. Nu är det ju totalt LIVSFARLIGT att ta sig till bussen...
Härryda kommun har nämligen varit så snälla hela vintern så de har inte skottat gångvägen till bussen alls, utan bara slängt på lite grus ibland. Resultatet är en isbacke med 4 prickar grus... Lätt att gå i när man är gravid? Nix. Skäms på er!

Dags att äta upp och ge sig iväg. Fast måste ju erkänna att det hade varit fruktansvärt skönt att bara gå och lägga sig igen nu....

//Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar