Summa sidvisningar

måndag 14 februari 2011

Gnäll-fritt

Jag är rätt bra på att bita ihop och inte gnälla eller säga ifrån, men det är väl därför jag har så dåliga tänder.... Ibland går det inte mer.
Ibland måste man få gnälla av sig lite, och ventilera. Annars blir man ju tokig!
So, here we go:

Jag är fruktansvärt trött på att vara förkyld. Kan jag få slippa snor, nästäppa och trötthet snart?
Inte blir det bättre av att jag har nästäppa på grund av graviditeten heller, så när väl snoret behagar försvinna någon vecka eller två så är det tätt i alla fall. Är det inte underbart så säg.


Finns det något värre än att ha en gnällfis till unge som bara låtsasgnäller/låtsasgråter och springer bakom rumpan på en när man försöker städa/läsa/skriva eller något annat som man behöver göra? (Klart det finns, fattigdom, AIDS, övergrepp, olyckor... men ni fattar förhoppningsvis vad jag menar) Jag säger som norrmännen: "Gå på tur, ikke sur!"

Godis är HEMSKT!! Det är skit gott, när man äter lite grann, men av någon konstig anledning verkar de små rackarna hoppa in i munnen på mig fast att jag inte ens vill ha mer. BLÄÄ!

Varför skall det vara så himla dyrt med grönsaker och nyttig mat, jämfört med skitmat??

Kan inte is-skiten som är ute försvinna snart så kan inte riskerar hjärnskakning och brutna ben när man skall utanför dörren..?

När skall man som icke-rökare få lika stora rättigheter att SLIPPA cigarettrök som rökare har att röka..? Främst i sitt eget hem!!

Foglossning, vem kom på den skiten. Totalt onödigt! Säkert bara ett kommersiellt påhitt för att kunna sälja skit dyra bälten och annat. Kanske är det Ingvar Kamprad..? Han är bra på att göra affärer... ;-)

Hur fasiken tänker man när hyrsegäster inte får tvätta under helgen...? Alla är inte hemma hela dagarna som pensionärerna är! Och att sedan komma med idiotiska bortförklaringar till varför är ju ännu sämre. SKÄMS!!


Så, en liten liten urladdning av allt gnäll. NU gick jag säkert ner flera kilon...
Skall avsluta urladdningen med lite vila för jag är verkligen helt helt slut...

//Me

1 kommentar:

  1. Kram gumman,gnäll så mycket du vill. Man ska inte hålla inne för mycket, det är inte bra alls. Adrian sluta vara en moncichi på mamma och där med basta. Jätte kramar från Uddevalla.

    SvaraRadera