Summa sidvisningar

tisdag 8 februari 2011

Mogonstund har en bitter eftersmak av sömnbrist

Nä, jag kommer nog aldrig vänja mig med att klockan ringer 05.45. (Eller ännu tidigare för den delen) Det gör ju ont i hela kroppen! Vad som gör ännu mer ont är att Adrian redan är uppe och är redo att åka till Dagis med pappsen... Känns inte speciellt bra.... =(
Jag är i alla fall imponerad över mig själv idag, som kom upp i tid, speciellt med tanke på att jag skall vara kvar hemma och plugga. Idag är det fullt ös i böckerna. Åååå va jag ser fram emot det. Hade inte alls velat ligga i sängen hela dagen istället...

För ovanlighetens skull har K inte snarkat inatt.. Kors i taket! Men jag har vaknat ungefär fyrahundratrettielva gånger ändå. Dels för toabesök, dels för en liten buse som har disco i magen. Fast det är himla mysigt när man kan ligga och retas lite med bebisen och få den att böka runt. =) Även om det gör lite ont ibland.
Skall se om jag kanske kan lägga upp en lite bild på magen. Brukar inte lyckas ta några fina kort...

Blodtrycker var i alla fall bra nu på morgonen. Känner mig inte aaaaaalls som en pensionär som sitter och mäter blodtrycket till frukosten.. ;-)

Fick svar från vår hyresvärd igår ang. helgen. De hade förklaring på vad som hade hänt, men inte varför. Men itne ett ljud sa de om att det tog över 2 dygn innan det blev åtgärdat. Vilket är det absolut värsta. Känner mig nästan mer arg idag.
Dessutom hade den som ringde sjukt dåliga bortförklaringar på andra saker jag hade frågat om. Som att vi inte får tvätta under helgerna. (Vilket är enda gångerna vi hinner tvätta)
Jävla..... åååååååå! Men nä.... Det kan ju störa dem som bor bredvid tvättstugan. Däremot får man gärna störa grannarna med sin egen tvättmaskin hela helgen... Det är ju logiskt.
Det som stör mig mest av allt är att det är så himla uppenbart att de försöker snacka bort mig för att jag är tjej. VARJE gång jag ringt så behandlar de mig som om jag är dum i huvudet, vilket jag inte är. (Eventuella invändningar på det tas via mail tack) När Kristoffer ringer och säger samma sak som jag redan ringt om så åtgärdas det med en gång. Tack för den.
Man kanske skulle slänga in en ansökan till DO?


Saknar mina pojkar så himla mycket redan. Kommer bli en lång dag.... =(

1 kommentar:

  1. Djäkla råttor,rent av sagt. Dom borde ha smisk och mer så där får dom väl inte göra. Inte tvätta på helger det är det dummaste jag hört.....trodde dom fått lite vett i huvet och ändrat på den reglen. Jobbigt att du inte får sova,lider av samma problem stressar som en gnu överallt just nu. Vet att jag inte ska men har bara så svårt att låta bli. Hoppas att det går bra med bebbin. Vi längtar efter att den ska komma ut i (ps:men inte för tidigt tack). Många kramar Anne och Jotte.

    SvaraRadera