Summa sidvisningar

tisdag 18 januari 2011

Massage och hundskit

Fortfarande vaken... Fast jag hade utan problem kunnat gå och lägga mig för flera timmar sedan.

Idag har jag haft en ganska skön dag, i alla fall till att börja med.
2 timmars Aroma helkroppsmassage på Gilda Skolan har jag unnat mig idag! Det var så otroligt avslappnande och skönt! Tjejen som tog hand om mig var jätte duktig. Skulle lätt kunnat vara där varje dag och bli ompysslad. Mmmmm!! Kan verkligen rekomendera det till er som behöver lite vardags-lyx!
Efter massagen kände jag mig som en ny människa, piggare, gladare och... hmm... ja... fortfarande tjock och gravid. Det fick bli en lunch alldeles ensam, sedan vad det dags att åka till dagis. Ååååå va jag längtade efter mitt troll!

När jag väl kom till Rävlanda gjorde orten skäl för sitt öknamn.. Rövlanda.... Före HEEEEEEELA förbannade vägen upp till dagis var gångbanan FULL av hundskit. Det som göms i snö.... Fast allt var defenitivt inte sånt som varit gömt. Några hundägare i Rävlanda är jävligt respektlösa för det låg hundskit bokstavligt talat varje meter... Och inte bara i kanten, utan över halva gångbanan. Undrar hur de hade reagerat om någon samlat ihop all skit och lagt utanför deras dörr. Inte nog med att skiten låg över allt... det stinker ju också!
Så SKÄMS alla ni som låter stora korvar ligga kvar och förpesta!!!
Sen skall man gå förbi skiten en gång till på väg tillbaka till bussen.. Skoj.

Väl hemma var det dags för mat. Men min rygg(foglossningen) bara skrek efter att få ligga i soffan och vila. Lyssnade jag? Nä. Såklart jag inte gjorde, då blir ingen mat gjord.
Känner att jag promenerat alldeles för mycket idag. (Heeeela Avenyn, as långt ju! ;-)

Tog en mysig dusch med mitt lille troll efter maten, och han totaldäckade efteråt! Snart gör nog jag det samma... Får fråga Kristoffer om han kan tänka sig att natta mig med.. =)

Hoppas ni haft en lika bra, men förhoppningsvis mindre ner-skitad, dag som jag haft!

//Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar