Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011

Natt-uggleri

Varför är jag alltid vaken sent på kvällen/natten? Jag är jätte trött, men kan inte sova. Så typiskt! Får väl kanske iofs skylla mig själv som sov 1½ timme på eftermiddan...
Bebisen tycks gilla att vara vaken nattetid dessutom. Vet inte om det är Göteborgsvarvet eller os i gymnastik som den tränar inför... Men något är det!

Sitter och planerar och drömmer istället för att trötta ut huvudet så jag kanske kan somna snaaaaaaart...... Ny säng, tapet i sovrummet, rent fint och städat i hela lägenheten.. Mmmmmmm!!
Randiga tapeter finns det gott om, men inte den JAG vill ha. Kan man få designa sin egen tro? =)
Om någon har tips på en bra hemsida där man kan spana på tapeter så blir jag väldigt glad! Helst med massa randiga tapeter.
(Vilket tur att min gravidnoja tycks vara att leta efter randiga tapeter.... det är ju bättre än att få cravings efter tegelstenar, godis eller något annat ätbart...Om än något dyrare kanske...)

Kors i taket.... jag tror minsann jag börjar bli trött på riktigt.

Sov så gott!
Jag hopas jag drömmer sött om morgondagens 2 timmar långa massage jag skall på... mmmmm!


//Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar