Summa sidvisningar

lördag 9 april 2011

Det finns hopp...

Halleluja! Fröken snark skall få åka hem. Yaaay!! Då kanske jag kan få sova lite sedan då.. =)
Och JAG kanske kanske kan få åka hem redan imorgon. YES PLEASE!!
Vad är det de säger... Gud hör bön? =)

Lunch om en liten stund, kan bli intressant att se vad det är för "mat" som serveras...

Just nu längtar jag bara så tokigt mycket efter mina pojkar! Vilken tur att de dyker upp lite senare.

//Me

Hmm.... Alltså, nu har jag bara en granne på rummet, men hon är onekligen lite märklig.... Hon sitter och bara tittar på mig, har tittat in bakom mitt skynke varenda gång hon gått förbi, men när jag pratar med henne så svarar hon knappt.. Nu när jag skriver sitter hon och kollar på mig heeeeela tiden. Det känns lite... naket...
Dessutom har hon mobilsignalen på typ högsta volym, och när hon skall prata i telefon så SKRIKER hon verkligen. Vi kan väl, för att jag skall utrycka mig politiskt korrekt, säga att det bli lite av en kulturkrock...

Jag har i alla fall fjäskat mig till fönsterplats nu när snarkaren fick åka hem. Lovely! Bara att få se ut i det fina vädret både värmer och gör mig glad. Skall se om jag kan fjäska mig till ett par kuddar extra, och ett täcke. Det var inte så himla skönt med bara ett tunnt lakan och en gammal torr gallerfilt inatt... Inte för att jag frös, men det är inte bekvämt.
Skall dessutom försöka smussla av plasten från kudden... Tänker inte ha en svettig, prasslig kudde en natt till.

Jag hoppas på att få komma hem imorogn. Det finns ju som sagt hopp. Men jag vet i sjutton hur jag skall lösa det med Adrian och dagis. Vill ju inte ha honom där hela dagarna, men jag fixar ju (uppenbarligen) inte att hålla på och flänga fram och tillbaka och hämta och lämna. Eller ha honom hemma för den delen. Det känns fruktansvärt att inte "kunna" ta hand om sitt eget barn =( Känner mig så himla elak mot honom.

Satt och läste i en tidning och hittade super gulliga små utklädnings set till små barn (och lite större också såklart) från Oscar & Ellen Funderar på vilket djur Adrian skulle gilla bäst. =)
Lejon, tiger eller krokodil skulle nog bli poppis... =)
Finns bland annat på www.abcleksaker.se


Fanns alldeles för mycket skoj saker till barnen på den hemsidan. Farligt värre.... ;-)

Nu tycker jag att mina gossar kan ta och dyka upp innan jag längtar ihjäl mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar