Summa sidvisningar

fredag 15 april 2011

Man måste tänka på vätskebalansen

Fredag, skönt! 2 dagar tillsammans med familjen väntar, och det har jag längtat efter! Skall åka och hämta min lille prins på dagis sedan och sno mig lite extra mys dagen till ära.
Ser fram emot dagens/kvällens gourmet middag, korv strofanoff. Lite löjligt gott sådär..

Sitter och blir lite lätt misshandlad av min bebis som verkar vilja sträcka på sig. Har ju sagt till den att det är myyyycket lättare att sträcka på sig om man kommer ut först, men den verkar inte lyssna...
Mina fötter ser ut som små bollar, kan vara för att jag INTE suttit med fötterna upp idag. Inte alls sedan jag vaknade koma jag på nu. Det fina med det är att gravitationen lånar allt vatten från ansiktet och skickar ner det också i benen, kanske inte så skönt, men man ser inte så tjock ut när man tittar sig i spegeln. =) Och vrister och fötter ser jag ändå inte så mycket av, har en mage i vägen. Har man dessutom ett par goa mysbyxor så slipper man se det helt. Tadaaa! =D

Gjorde klart en "tavla" idag, bilder i en ram, med lite pynt. Blev helt ok. Önskar jag kunde måla bara, va kul det hade varit! Har alltid varit så avundsjuk på alla som är duktiga på att måla. Själv kan jag knappt få till en streck-gubbe. Även om jag ser bilder i huvudet så kan jag inte få ut dem på papper. Trååååkigt! Får hoppas Adrian ärver sin fars förmåga till att måla istället. =)

Känner mig lite kluven, skall jag sova en stund, eller fortsätta städa och göra klart.. Hmmm... Borde ju det ena, men känner lite mer för det andra. Kanske skall singla slant..?

Hur som helst, här skall jag inte sitta!

Skall nog ta mig en kaka medans jag funderar...

So long!

P.s... vad var det jag sa om vädret... när jag är helt ledig så är det mulet. Skoj! =/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar