Summa sidvisningar

lördag 9 april 2011

Jag dööööör....

När jag nu äntligen blev av med snarkaren, så har den andra tjejen helt ballat ur. Jag fattar inte vad som är fel... Hon suckar och pustar heeeeeeeeeeeeeeela tiden. Inte som i "aj va det gör ont" utan, "snälla ge mig uppmärksamhet" och "åh va det ät synd om mig"
Men jag har varken lust eller ork att vara någons kompis just nu. I alla fall inte en person som inte är speciellt bra på att visa respekt....
För hon pustar inte bara fram, utan skjuter en del katter också... Och som jag nämnt innan så har hon inget telefon vett... Snart blir jag galen!! >=O
Försökte ju vara lite trevlig med henne förut, men hon var inte intresserad av att prata heller.
Men om man nu har så förbannat tråkigt som hon sa att hon hade, varför inte typ läsa i en tidning eller NÅGONTING i alla fall..?? Att bara sitta och tycka synd om sig själv är ju bara löjligt. Sånt får bara jag göra... ;-)

Funderar på om jag skall orka mig bort till pressbyrån.... Köpa några goda frallor som jag kan äta ikväll och till frukost. Och kanske en glass och något annat lördags gott... Men jag vet inte om jag orkar. Eller får för den delen.. Kan ju börja med att fråga om det är ok.. =)
Glass... Mmmm... Det hade verkligen varit gott nu. Glass och lite massage!

Kan ju förresten uppdatera er med att mitt blodtryck vid de senaste 2 kontrollerna har gått ner till 120/95. Det känns bra! Det ökar ju mina chanser för att få åka hem....

Toodles!
//Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar