Summa sidvisningar

fredag 8 april 2011

Fredag kväll och spriten flödar!

Jag har sagt det förut, men det tål att sägas igen... Det blir sällan som man tänkt sig.... =)
Jag skulle ju bara på en helt vanlig kontroll hos min BM. Det blev en helt vanlig extrakontroll på sjukhuset. Och det blev ingen kontroll utan inläggning... Inlagd Ida, liga surt som Sill...
För jag hade då rakt inte tid med detta! Jag skulle ju hem och fixa i ordning inför morgondagens kalas ju!! Jag hade ju varit och köpt grejer till Kristoffers tårta.... Men nä nä...
Jag har ju för sjutton inte ens slagit in Kristoffers present ju!! Gaaaahhhh!! Den ligger hemma och väntar på att få lite fint papper och snöre på sig...

Det blir varken städning, bak eller kalas för min del. För här skall jag vara i säkertminst ett dygn i alla fall... Vilket TUR att det finns internet säger jag bara. Så nu får NI underhålla MIG.

Jag kan lugna alla er oroliga med att jag mår bra, och bebisen också. Jag hade fått högre blodtryck och ännu mer äggvita, men inget alarmerande. De vill helt enkelt ha kvar mig på lite tvångsvila för att se om mitt blodtryck går ner. Och det hoppas jag det gör, för jag åker mer än gärna hem! Hellre tvångsvila hemma i soffan än här med 2 pustande, frustande, halvskrikande kvinnor som skall prata med sina familjer på högtalartelefon... Jag som inte ens vågade ringa Kristoffer för att jag inte ville störa dem... Tror jag kan ringa honom med gott samvete nu. HA!

Ja ja... Skall väl se vad jag kan hitta på för kul när jag väntar. Alla roliga historier och annat välkomnas!

I'll keep you posted!

Puss Ida

P.s.. Ja just det.... Spriten som flödar är givetvis handsprit och inget annat. Om ni nu trodde jag festade loss ordentligt... Man vet ju inte vad folk tror om en egentligen... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar