Summa sidvisningar

måndag 18 april 2011

Som att spela biljard... med ett rep....

Oh, vilken underbar helg!
Fantastiskt roligt överraskningskalas för svärfar i lördags, besök från skåneland, kalas för Adrians kusin igår, och middag på kvällen hos svärföräldrarna. Allt tillsammans med lite fint väder, och det bästa av allt, fantastiskt sällskap!! Mer sådana helger tack!

Idag fyller svärfar 60 friska, pigga år!

GRATTIS på födelsedagen världens bästa Ulf!!
Hittade den här fina tårtan hos en tjej som är heeeelt grym på tårtor. Önskar jag var lika duktig.
http://tartsmulan.blogspot.com/

Adrian är ju född på sin gammelfarfars födelsedag, och idag fyller hans farfar år, så några har gissat på att bebisen kommer idag. Tyvärr tror jag inte det blir så... Hade varit skoj OM det blev så, men inte en endaste lite känning har jag. Det blir nog ett Maj-barn i alla fall... =)

Den här dagen började inte helt fy skam den heller... Vaknade av att det var helt tyst, det enda som hödes var fågelkvitter. Och så lyste solen upp hela sovrummet. Härligt!
Så idag blir det till att lapa i sig lite D-vitamin, det kan jag behöva. Hade ju varit trevligt att slippa se ut som en lik-mask. Man kanske till och med kunde få lite färg på den stora blekfeta bollen?

Råkade förresten köpa en ny jacka igår. Hoppsan! =) Får väl se om den är lika fin som jag hoppas... Men välbehövligt var det, nu kan jag förhoppningsvis stoppa undan mina gamla tråkiga jackor. (Som både är för små och dessutom lite sletna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar