Summa sidvisningar

onsdag 20 april 2011

Städa städa varje... onsdag...

Har funderat på vad jag gör på dagarna egentligen... Känns ju som att jag aldrig sitter still, men att jag ändå inte får något gjort. Så idag tänkte jag efter ordentligt...

Har hunnit med en del idag:
Vikt tvätt, kl 07.00 på morgonen...
Ätit frukost
Sovit 3 timmar till
Ätit lunch
Plockat ur och in i diskmaskinen
Städat hela köket
Bäddat sängen
Fikat för mig själv
Dammsugit
Skrivit en shoppinglista (för mat, roligare än så skall vi inte ha)
Vikt mer tvätt
Sorterat ALL tvätt, och tvättat ett antal maskiner

Hmm... Ja.. Och dagen är inte slut. Kanske inte så konstigt att jag känner mig trött på kvällen.. ;)
Nu återstår att tvätta klart, sopa balkongen, laga mat..... Ja... En hel del alltså.

Man kanske skulle ta och putsa alla fönster också... Det sägs ju kunna få igång en förlossning... Kan ju vara värt ett försök i alla fall... =)

So long!

1 kommentar:

  1. Jag tror att jag fick igång min förossning efter att ha tokshoppat en hel dag och sen städat hela kvällen. Innan dess låg jag ju still i en sjukhussäng i 2 veckor så då hände ju inget. I vanliga fall hade jag nog sagt att du ska gå och lägga dig men nu vete 17, städa på så kanske liten kommer snart. Kramar till dig i massor

    SvaraRadera