Summa sidvisningar

onsdag 13 april 2011

Statistik

GRATTIS till lilltjejen Martina!!

NU duggar bebisarna tätt. Skoj!
Har nu räknat ut att jag omöjligen kan ha en tjej i magen i alla fall. För i stort sett alla har fått flickor, och för varje flicka minskar ju mina chanser att få en flicka. Statistiskt sett alltså.
Det är ju tur att Rasmus, Viggo och Julius är födda i alla fall... ;-)

Gick upp 10.30 idag. Det var nog vad jag behövde. Vet inte när jag fick sova så länge sist. Iofs var jag uppe mellan 00-02 inatt (som vanligt) men ändå, sova från 02-10.30 är verkligen inte fy skam!! Var uppe imorse när Kristoffer och Adrian skulle åka, bara för att få pussa dem, sen somnade jag om igen. Jag har nog sovit rätt tungt, för jag har ont i nacken. Har nog legat som en potta skit egentligen, men när man väl får sova orkar kroppen inte by sig.

Nu väntar långfrukost i lugn och ro, sedan få jag se vad jag hittar på. Förmodligen ingenting alls.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar