Summa sidvisningar

fredag 8 april 2011

Sol ute, sol inne...

Oh lord... Har knappt sovit en blund på hela natten. Inte för att jag varit orolig eller så, men sängen är ju som att sova på en marmor skiva (om man har foglossning), plus att madrassen är härligt plastad OCH kudden är inplastad... Och då menar jag inplastad som i att det är en PLASTPÅSE runt hela kudden... Yay! Svettigt, äckligt och hårt.
Men vad som har varit snäppet värre är grannen...
Om jag i vanliga fall har det jobbigt med en sambo som snarkar, så har detta varit sju resor värre. Ett tag funderade jag på om jag kunde lägga en kudde över henne, men det hade nog inte varit så bra. Men hon ha h¨llt mig vaken precis hela natten med sina snarkningar. Men vad skall man göra? Klaga till personalen? De kan ju inte heller göra något. Samtidigt så är jag här för att V I L A och hur F skall jag kunna få vila om grannen låter som en björn på After Work..? Och inte att hon snarkat periodvis heller, det är verkligen HEEEEELA tiden..
Den andra grannen har legat och flåsat med öppen mun, inte så najs det heller, men det kunde man ju i alla fall somna ifrån...

Så, nacken mår skit, ryggen mår skit, och jag mår förhållandevis bra. Men jag är såååååå trött...


Mer störigheter:
  • Varför har man ens "salar"? Här ligger jag med 2 stycken som snarkar som grisar!! Det är ju dubbelt så illa som jag har det hemma =S

  • Åter igen.. Mat... Hur svårt skall det vara med en anständig frukost? Varför kan man inte ha havregryn till exempel så att folk kan göra egen gröt...? DET kan de ju inte säga är en kostnadsfråga...

  • Why, oh why, får jag inte vara hemma med Kristoffer på hans födelsedag?!? =(

2 kommentarer:

  1. Man får klaga!! Fråga om du jan få byta rum. Krya på dig hjärtat. Puss

    SvaraRadera
  2. Ja det är klart att du får klaga! Vi flyttade runt patienter på gyn för att grannar snarkade för högt och om du nu behöver vila så är det ju självklart att du ska få byta rum!
    Puss och kraaaam!

    //Evelina

    SvaraRadera