Summa sidvisningar

tisdag 29 mars 2011

En månad

Idag är det 29:e Mars, vilket betyder att det är en månad kvar till BF. Spännande!
Med tanke på gårdagens besök hos BM så vet jag dock inte alls hur det går. Skall tillbaka till läkaren imorgon för att se hur vi skall göra. På ett sätt önskar jag bara att bebisen hade tittat ut NU så jag slipper all oro för om eller när jag blir sjuk igen... Samtidigt så önskar jag ju mest av allt att förlossningen sätter igång av sig själv, och att jag inte behöver bli igångsatt eller snittad.
Men.. Time will tell... Finns ju inte så mycket mer att göra än att gilla läget.

Är så trött på att läsa om idioter och idiotiska saker. Jag förstår inte hur folk kan ha så lite hyfs och sunt förnuft... Vad fasiken har hänt?! Jag blir bara arg. Skall sluta läsa tidningar.
Verkar som att världen inte har så mycket annat än egoistiska idioter.

Skall gå och lägga mig och förhoppningsvis både få sova gott, och drömma trevligt... Vet ju inte hur jag kommer må imorgon efter läkarbesöket =s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar