Summa sidvisningar

tisdag 1 mars 2011

Sär skriv ning och ångest

Jag hatar verkligen nätterna numera. Får ju inte sova! Dagtid brukar jag kunna sova utan att vakna av varken ont i ryggen, nästäppa, halsbränna, stökig bebis, ångest eller annat skoj. Men nätterna... Nä.... Då ligger jag vaken och har ont i magen och tänker och tänker och undrar och funderar. Och har halsbränna. Nu har jag varit vaken sedan strax efter 12, och kan bara inte sova. Snart får det nog bli lite gröt, blir ju hungrig av att vara vaken mitt i natten....

Särskrivning ja... Jag ber om ursäkt för att jag har en förmåga att (mest av misstag) särskriva i tid och otid. Jag har ett nära förhållande med mellanslagstangenten... Den är så mysig att trycka på att jag inte kan hejda mig ibland...
Jag är också väldigt duktig på att stava fel, och missa en massa R i ord. Stavningen är rent slarv, missade R är för att min kära son har pillat bort R tangenten från min dator och jag därför får trycka på en liten plupp. Och då blir det inte alltid några R...
Totalt onödigt vetande, men finns det något i min blogg som är nödvändigt att veta..? (Det tål att diskuteras)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar