Summa sidvisningar

måndag 7 mars 2011

Like twins

Dagarna går och magen växer.
Idag var det dags för ultraljud nummer 3, vilket jag sett fram emot!
Jag har en helt UNDEBAR läkare, som är så himla go och rolig. Idag satt vi och pratade om annat än bebis, och i slutet sa hon "förlåt att jag är så öppen med dig, men det känns som man kan vara det med dig!" och så skrattade hon. =) Kan ju bara säga att känslan är helt ömsesidig!

Bebisen mådde bra och väger nu ca 2100g. Det är MER än dubbelt så mycket som Adrian vägde när han föddes. Tanken att jag har "2 Adrian" i magen är helkonstig... Som att ha tvillingar!
Nu är det bara att hoppas på att bebisen, och jag, fortsätter må bra. Det är ju ett tag kvar...
Dessutom har jag 2 tentor den dagen jag är beräknad till, så jag är tacksam om bebisen vill hålla sig kvar den dagen också. I alla fall tills på kvällen... =) Jag vill inte bli ihågkommen som "hon som fick barn i skrivsalen" Det finns roligare saker att bli ihågkommen för.. ;-)

Idag börjag "En unge i minuten" på TV4. Skall bli spännande att se! Jag kommer garanterat sitta och storlipa.

Nä, lite glass kanske..?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar