Summa sidvisningar

torsdag 17 mars 2011

Stor större störst?

Hittade en tabell över genomsnittliga vikter för bebisen i magen.
Sist jag var på Ultraljud var i v.32, då vägde vår bebis ca 2100g
Enligt den här tabellen är den i så fall liiite större än genomsnittet. (Vilket läkaren också sa eftersom den ligger något högre än standardkurvan)
Det känns himla konstigt.. Adrian var ju så liten... Men bra såklart!
Kristoffer vägde ju trots allt 3970 g när han föddes, jag vägde bara 2900, så någonstans där emellan kanske bebisen hamnar...
Skall bli spännande att se hur stor den är på nästan UL den 8:e April. =)

Kanske är det därför den puttar så det gör ont, den får inte plats eftersom jag är så kort ;-)

Jag har fått ett sånt sjukt sug efter glaaaaasssssssssssssss! Har redan ätit 2 isglassar... kan utan problem klämma i mig de som ligger kvar i frysen.
Skulle egtnligen gjort lite pannacotta flrut så att jag och älsklingen kunde få lite egentid med mys, men nä... Varken hann eller orkade...
Får väl bli imorgon kanske..

Nej, jag måste nog ha en glass till. Eller två...

//Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar