Summa sidvisningar

söndag 20 mars 2011

Skadeglädjen är den enda sanna glädjen

Finns det något värre än just ont i huvudet? Jag är tveksam...
Fick världens huvudvärk efter att vi vilat jag och Adrian, och den vill inte ge med sig. AJ! =(

Tidigare idag satt vi och hade det mysig i soffan hela familjen, och Kristoffer hade handen på min mage. Bebisen höll på att möblera om eller någonting, för den bökade runt som en tok. Ont gjorde det, och Kristoffer höll på att dö av skratt för det såg och kändes så kul. Skadeglädje säger jag bara... =)
Adrian verkar ha ärvt den egenskapen.. Han skrattar som en galning om han ser någon på tv som ramlar eller dyl. Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta..

Jag funderar återigen på att göra en stor anti-rök kampanj...
Jag blev så sur när jag läste i tidningen idag. Göteborgs stad lägger ett antal miljoner varje år på att städa alla gator, och hälften av skräpet är fimpar.
De hade frågat några rökare vart de gjorde av sina fimpar, och de svarade "på marken" eftersom att "det inte finns någon annanstans att slänga dem"
Men vänta lite nu.... Om jag har ett glasspapper, eller för den delen en äcklig jävla bajs-blöja, och inte SER en soptunna, inte fasiken slänger jag då skiten på marken!
Men det är kanske det man skulle börja göra. Slänga alla sina blöjor rakt ner på marken. Bara för att markera lite... Skit som skit liksom.

Nä fy, måste springa på toa... Tydligen är min blåsa ingen blåsa utan en sandsäck som man kan träna på.... Ooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar